Хувь профайл нь пэйжетэйгээ өрсөлдөөд дагагчдаар дарж алчих гээд байсан юм.
Нэг ёсондоо like бүхий пэйжений хүртээмж муу болж тэр хэрээр бизнесийн байгууллагууд пэйжед биш хувь профайлын дагагчид илүү анхаардаг болсон байв.
Мөн дагагч, лайк дарж нэгдсэн гэдэг хоёр ижил утгатай, нэг юм шиг мөртлөө дагагч нь илүү хүртээмжтэй, лайк нь хүртээмж муутай ийм харьцангуй шийдлүүдтэй байлаа.
Нөгөөтэйгүүр хэт их дагагчтай болсон хувь профайлын эзэд их хэмжээний орлого олж фэйсбүүк рүү төлбөртэй нийтэлдэг боломж хязгаарлагдаж эхэлсэн. Үүнийг харсан тус компани өнөө өглөөний хязгаарлалтыг хийжээ.