Close Menu
ТАС.МНТАС.МН
  • Эхлэл
  • Папарацци
  • Фото
  • Сонжоо
  • Ярилцлага
  • Харьцуулалт
Facebook X (Twitter) Instagram
ТАС.МНТАС.МН
  • Эхлэл
    Featured
    Recent

    “Хааны эрэлд-2025” олон улсын хамтарсан сургууль өндөрлөлөө

    06/28/2025

    “GEM Mall”-д эхнэрээ хутгалж хөнөөсөн хэрэг гарлаа

    06/27/2025

    Боловсролын сайд П.Наранбаярыг ОГЦРУУЛАХ санал гаргажээ

    06/26/2025
  • Папарацци
  • Фото
  • Сонжоо
  • Ярилцлага
  • Харьцуулалт
Facebook X (Twitter) Instagram
ТАС.МНТАС.МН
Home»Папарацци»Сэтгэл ханамжгүй үлдсэн дуучин П.Жимсээгийн өчил Монголын үйлчилгээний соёлын үнэн төрхийг харуулав
Папарацци

Сэтгэл ханамжгүй үлдсэн дуучин П.Жимсээгийн өчил Монголын үйлчилгээний соёлын үнэн төрхийг харуулав

Эрхэм админBy Эрхэм админ10/27/2022Сэтгэгдэл байхгүй2 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Нийтийн дуучид дундаас хоолойны тослог өнгө, толигор арьсаараа онцгойрдог бүсгүй бол дуучин П.Жимсээ. Хүүхэд байхаасаа урлагийн “тогоонд чанагдаж” эхэлсэн түүний эдлэл хэрэглэл, хувцас хунар чанартай бас хээнцэр. Энэ утгаараа өөрт тохирсон эд зүйлс, хувцас хунараа аль болох чанартай, өнгө үзэмжтэй, брэнд бүтээгдэхүүнийг сонгохыг эрмэлздэг гэсэн. Яг л энэ жишгээрээ өчигдөр нэгэн нэр хүндтэй дэлгүүрээс өөрт таалагдсан даашинзаа багагүй үнэ хөлс төлөөд авчээ. Гэтэл үйлчлүүлэгч тухайн газрын үйлчилгээний соёл дуучин бүсгүйд таагүй сэтгэгдэл төрүүлсэн тухайгаа цахим хуудаснаа онцолсон байна.
Тэрбээр “Бас л боломжийн үнэтэй даашинз авсан юм. Тэгсэн ийм торонд хийж өгч байна. Арай ч дээ. Хамаг наастр унагачихлаа” хэмээн бичсэн байна. Түүний сэтгэгдэл дор монголын үйлчилгээний байгууллагуудын соёлын асуудал багагүй хөндөгдсөн нь олны анхаарлыг татаж байна.

Манайхаас бусад улс орнуудад бүх салбарын үйлчилгээний байгууллагууд тухайн үйлчүүлэгчээ хаалгаар орж ирсэн цагаас нь эхлүүлэн, хаалга хаагаад гарах хүртэл нь бараа бүтээгдэхүүнээс гадна сэтгэл ханамжийн баталгаа өгдөг. Харин манайд эсрэгээрээ “авбал ав, байвал бай” гэсэн харилцаатай худалдааны зөвлөхтэй газрууд цөөнгүй. Бүтээгдэхүүнээ сонгоод төлбөрөө төлсөн бол, тэр хүнтэй дахин “сайхан харьцах шаардлагагүй” гэх ойлголтой байдаг. Өөрөөр хэлбэл, үйлчилгээний соёл гэдэг зүйлийг Монголоос олно гэдэг өвсөн дундаас зүү олохтой адилхан.
Тэр дундаа бүсгүйчүүд сэтгэл санааны байдлаас хамаарч дэлгүүр хэсч, худалдан авалт хийдэг нь үйлчилгээний соёлоос сэтгэл ханамж авч, эрч хүчээ дүүргэдэг гэдгийг олон улсын сэтгэлзүйчид ч хэлдэг. Гэтэл манайд дэлгүүр орж сэтгэлээ сэргээх гэсэн биш, бүр дордуулаад гарч ирдэг нь нууц биш.

Эдийн засаг хүндрэлтэй байгаа ч, цаашдын бизнесийн “цэцэглэлт”, хөгжлийг анхаарах үүднээс үйлчилгээний гадаад болон дотоод соёлдоо илүү анхаарч, үйлчлүүлэгчээ гаран гартал сэтгэл ханамжийг бүрэн дүүрэн өгдөг болмоор байна аа, Үйлчилгээний салбарынхан минь ээ.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Эрхэм админ

Related Posts

“Хааны эрэлд-2025” олон улсын хамтарсан сургууль өндөрлөлөө

06/28/2025

Дуучин Б.Дуулимын шинэ хайртай танилц

06/24/2025

Цагдаагийн алба хаагч залилангийн хэргээр АТГ-т шалгагдаж байна

06/24/2025

Comments are closed.

Сүүлд нэмэгдсэн

“Хааны эрэлд-2025” олон улсын хамтарсан сургууль өндөрлөлөө

06/28/2025

“GEM Mall”-д эхнэрээ хутгалж хөнөөсөн хэрэг гарлаа

06/27/2025

Боловсролын сайд П.Наранбаярыг ОГЦРУУЛАХ санал гаргажээ

06/26/2025

Ахмад Э.Адъяа Комбат бөхийн Азийн аваргаас мөнгөн медаль хүртлээ

06/25/2025

Паралимпын аварга Э.Содномпилжээ дэлхийн цомд түрүүллээ

06/24/2025

Дуучин Б.Дуулимын шинэ хайртай танилц

06/24/2025

Цагдаагийн алба хаагч залилангийн хэргээр АТГ-т шалгагдаж байна

06/24/2025

Шүхрээр бууж байсан Монгол, БНСУ-ын иргэд амиа алджээ

06/23/2025

Хүүхдүүдийн олон жилийн хөдөлмөрийг үнэгүйдүүлж байгаад хэн хариуцлага хүлээх вэ

06/23/2025

СЭРЭМЖЛҮҮЛЭГ: Өчигдөр голын усны ослоор 4 иргэн амиа алджээ

06/23/2025
Load More
Facebook X (Twitter)
© 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.