Үр бүтээлтэй ажиллах энгийн 6 алхам
Энэ зургаан дүрмийг сайн мэддэг мөртлөө ихэнх тохиолдолд хэрэгжүүлж чаддаггүй юм би хувьдаа.
Хэрэв та уншаад амьдралдаа хэрэгжүүлж чадвал таны ажил өмнөхөөсөө улам илүү үр бүтээлтэй болно гэдэгт итгээрэй.
- Хийх зүйлсээ цаасан дээр бичиж тэмдэглэ (Write down everything)
- Хийх ажлаа олон жижиг хэсэгт хуваа (Divide & Conquer)
- Ажиллах орчноо өөрт чинь хамгийн тохьтой байхаар бэлд (Confortable Environment)
- Хамгийн амархан бөгөөд хурдан дуусгаж чадах ажлуудаасаа эхэл (Smallest task first)
- Богино, дунд болон урт хугацаанд хийх зуйлсээ төлөвлө (Plan short, medium and long term)
- Ямар нэгэн хугацаанд зөвхөн нэг ажил дээр төвлөр (Only one task at a time)